Переможці дистанційного проєкту «Мій світ психології»

Навчально – методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти протягом лютого – квітня 2020 року в закладах загальної середньої освіти області було реалізовано дистанційний проєкт «Мій світ психології».  На першому етапі учням необхідно було надати тестові завдання з теми «Стрес», на другому – створити ментальну карту до поняття «резилієнс». Цей проєкт мав на меті підвищити мотивацію учнів до саморозвитку, самопізнання, підвищення рівня їх психологічної культури.

Опубліковано у Новини

Продовжити

Конкурс творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу»

Комунальним закладом «Районний будинок творчості школярів» Глухівської районної ради протягом квітня – травня 2020 року було проведено І етап  Всеукраїнського  конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу». Школярі  в умовах карантину отримали змогу мовою малюнка й поезії висловити власні думки та бачення теми захисту держави.

Опубліковано у Новини

Продовжити

Вітаємо переможців обласного конкурсу дерев-родоводів

У рамках обласного національно-патріотичного проєкту «Голос крові: ми – Українці!» проводився обласний конкурс сімейних дерев-родоводів «Нехай квітує дерево родинне».  До пошукової роботи з вивчення свого родоводу активно долучилися  сім’ї вихованців гуртків районного будинку творчості школярів, учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців дошкільних закладів Глухівського району. Конкурсанти  підготували творчі роботи, в яких описували історію свого роду, сімейні традиції, звичаї, творчі надбання родин та  свої родинні дерева виготовлені у різних техніках.

Опубліковано у Новини

Продовжити

Підведено підсумки конкурсу сімейних дерев-родоводів

Комунальним позашкільним закладом «Районний будинок творчості школярів» Глухівської районної ради було проведено І (заочний) етап обласного конкурсу дерев-родоводів «Нехай квітує дерево родинне». Основними завданнями конкурсу є: збільшення інтересу дітей до найближчого соціального оточення – сім’ї та родини, закріплення та узагальнення відомостей про покоління родини (від першого до п’ятого-шостого),  залучення дітей до виготовлення своїми руками родинного дерева, виховування  шанобливого ставлення до історії свого роду.  

Опубліковано у Новини

Продовжити